sobota, 16. avgust 2014

"Hkrati srčno upam, da te bo nekdo na gobec, da ti bo zvonilo vsakih pet minut ... zlasti med prazniki in vikendi!"

Drugi polčas volitev je pred vrati. Lokalni matadorji se že ogrevajo. Iztočnico za današnji blog mi je dal FB prijatelj, ki so ga v predvolilnem času za državnozborske volitve neizmerno gnjavili s predvolilnimi SMS-i iz različnih telefonskih številk, v katerih so ga podučevali, koga naj voli. Danes pa se je očitno pričela druga predvolilna SMS runda, saj je na FB objavil: "No pa se je začelo ... famozni politični SMS-ji! Kdorkoli si že, sporočam ti, da ... ne bom volil in vsem znancem iz Celja bom priporočal, da ga NE VOLIJO! Tudi če bo edini kandidat! Hkrati srčno upam, da te bo nekdo na gobec, da ti bo zvonilo vsakih pet minut ... zlasti med prazniki in vikendi!"

 Ne štekam kdo, ki se gre strankarski PR, si domišlja, da bo s SMS-i, ki jih pošilja neznancem in agitira za svojega strankarskega kandidata, ali zase, pridobil kakršenkoli glas. Ne bo ga. Če vas že morebiti zanima, s tem nas samo odvrnete. Ta metoda je naravnost odvratna. Vsiljiva, podcenjujoča, nesramna…vse to pač, kar človeka odvrne. Zato škoda denarja, ki ga potrošite za vsiljive SMS-e. Tudi na one finte ne padamo, kdo dobi na predvolilnih soočenjih največ SMS glasov med oddajo. S tem mečete le pesek v oči samim sebi.

 In kako nas je mogoče pridobiti? Vam bom povedala, če slučajno kdo bere in če si slučajno kdo da kaj reči. Z dejanji. Z besedami pač ne. Na te se ne ujamemo več. Preveč lahko tečejo z jezika. Tudi predvolilni plakati nas ne zanimajo. Retuširane smehljajoče face bi morda prepričale otroke, nas, ki smo polnoletni, pač ne (več). Kot že zapisano, nikakor ne prenašamo vsiljivih SMS sporočil. Ob samo pred volitvami aktivnih politikih na socialnih omrežjih pa se redni uporabniki le-teh le hahljamo. Kondicijo na socialnih omrežjih je treba ves čas vzdrževati: pred volitvami, v predvolilnem času in po njem.

Skratka…izidi volitev so rezultat minulega dela. Zato v predvolilni kampanji lahko kaj storijo le tisti, ki so na političnem polju novi. Vsem ostalim izstavimo volivci račun predvsem za minulo delo. Zato se velja potruditi sedaj. Na novo. V bistvu nas ni težko prepričati. Vsekakor pa nas je še težko sfintirati. Tega je bilo v preteklosti preveč. Zato smo se sedaj že naučili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar